قزوین؛

از مسیر قوانین خارج نشوید

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت:رعایت قانون و اجرای آن باید در فرآیند انتخابات مورد توجه قرار گیرد و کسی از این مسیر خارج نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ایوب رحیمی  افزود: هر کس التزام عملی به ولایت و نظام داشته باشد و از مسیر مراجع قانونی تایید شود برای ما محترم است .

وی اضافه کرد: دست اندرکاران وظیفه دارند بستر تبلیغ را برای همه افراد فراهم کنند تا مردم آزادانه و در کمال آرامش رای خود را به صندوق ها بریزند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: امانت داری یکی از اصول حاکم بر انتخابات است و با استناد به فرمایش امام که «رای مردم میزان است» وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم و از آراء صیانت کنیم.

رحیمی اظهارداشت: همه مسئولان ودست اندرکاران انتخابات باید خود را پاسخگوی مردم بدانند و با تقویت روحیه انتقادپذیری هر جا لازم بود به سوالات و شبهات مردم جواب دهند تا اعتماد سازی شود.

وی تصریح کرد: همکاری، هماهنگی و همدلی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات برای تحقق انتخاباتی پرشور ضروری است و برای تقویت روحیه وفاق ملی باید در این مسیر با جدیت گام برداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهارداشت:رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام و پایبندی به قانون اساسی و خط امام باید ترسیم شود و همه در این مسیر گام برداریم تا انتخاباتی پرشور شکل بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.