به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عملکرد سامانه ۱۳۷ در ماه گذشته باعث شد تا همشهریان تماسهای زیادی با این سامانه داشتند که هر یک موضوعی را مطرح کردند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان شدند.
خسروی سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۴۷۷ پیام در ماه گذشته با این سامانه برقرار شد که در ماه گذشته سد معبر دستفروشان خودرویی بیشترین پیام رابه خود اختصاص داد و شهروندان هزار و ۱۹۷ مورد سد معبر خودرویی گزارش کردند.
وی افزود: ۱۸۱ تماس در مورد ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین ۳۹۱ مورد درخواست جمعآوری زباله و ۵۷۱ مورد رفع آبگرفتگی گزارش شد.
وی تصریح کرد: این سامانه توسط اوپراتور صدای شهروندان را ضبط کرده و به دستگاههای مربوطه اطلاع میدهد و اگر پیامی فوری باشد همان موقع ارجاع و پاسخ داده میشود و برای دیگر تماسها ضمن اخذ تاییدیه حداقل ۲۴ ساعت پس از پیگیری نتیجه اقدامات را به شهروندان میدهیم..
در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنماییهای لازم در خصوص درخواستهای شهروندان انجام میشود.
انتهای پیام/پ