لئون: حضور من در لهستان را سیاسی نکنید

ستاره کوبایی تیم زنیت کازان گفت: حضور من در لهستان را سیاسی نکنید، من تنها برای زندگی شخصی این تصمیم را گرفتم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ویلفردو لئون، بازیکن کوبایی‌الاصل تیم والیبال زنیت کازان روسیه این روزها تحت حمایت مسئولان والیبال لهستان در تلاش برای اخذ تبعیت کشور لهستان است.

در همین رابطه  گفتگویی با یک رسانه لهستانی‌زبان انجام داده است، این بازیکن در این گفتگو عنوان کرده است: من تمام تلاش خود را خواهم کرد و هر کاری لازم باشد با قدرت انجام خواهم داد تا روزی برای تیم ملی لهستان به میدان بروم.

وی ادامه داد: برای من یک افتخار است که روزی در تیم ملی والیبال لهستان بازی کنم و این موضوع را پیش از این اعلام کردم که بسیار علاقه‌مندم ملی‌پوش لهستان شوم.

لئون خاطرنشان کرد: دست یافتن به تابعیت لهستانی برای من یک انگیزه فزاینده است که در تورنمنت‌های اخیر به همراه تیم ملی لهستان نشان دهم که جزو برترین‌ها هستم. 

بازیکن تیم والیبال زینت کازان تاکید کرد: تلاش من برای کسب تبعیت لهستانی هیچ جنبه مالی ندارد و تنها برای بهبود و پیشرفت در ورزش و زندگی‌ام در تلاش برای این اقدام هستم. من در حال حاضر به همراه نامزدم در کشور لهستان زندگی می‌کنم و زندگی در این کشور را هم ادامه خواهم داد. 

وی ادامه داد:‌ این اتفاقات به هیچ عنوان جنبه سیاسی در ارتباط با کشور کوبا ندارد، من تا ابد به یاد خواهم داشت که اصالتا اهل کوبا هستم. خانواده من در کوبا است و سفر و حضور من در لهستان تنها یک راه شخصی است که برای ادامه زندگی‌ام انتخاب کرده ام و امیدوارم جنبه سیاسی پیدا نکند. امیدوارم همه لهستانی‌ها من را بپذیرند و به من کمک کنند. همچنین اطمینان داشته باشند که من برای تیم ملی لهستان تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

لئون در حالی این صحبت‌ها را انجام داده است که FIVB  (فدراسیون جهانی والیبال) هنوز وضعیت نهایی لئون کوبایی را مشخص یا تایید نکرده است اما مقامات لهستانی در تلاشند هر چه سریع‌تر روند اداری این موضوع را پیگیری کرده و به نتیجه نهایی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار