فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج همواره در تمامی میدان هایی که نظام با چالش مواجه بوده حضور فعال و گره گشا داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج همواره در تمامی میدان هایی که نظام با چالش مواجه بوده حضور فعال و گره گشا داشته است. 

سردار ریحانی در صبحگاه مشترک گردان های بسیج استان که تحت عنوان گردهمایی شکوه ایستادگی، امروز در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد از بسیج به عنوان مایه دوام و بقای نظام وشجره طیبه ای یاد کرد که در همه مقاطع باعث سربلندی نظام بوده وی گفت: بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است و همواره مایه عزت و سربلندی نظام بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی سربلندی، عزت و پیروزی برای ما به ارمغان آورده و سبب شده به خودباوری برسیم و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و ... روی پای خود بایستیم، ابراز امیدواری کرد: در سایه روحیه و تفکر بسیجی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف حضور ارزشی، پر شور، با بصیرت و آگاهانه داشته باشند.

این صبحگاه مشترک با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و جمعی از بسیجیان  به مناسبت سالروز شکل گیری بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: کرمانشاه ، بسیج ، فعال ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.