شیراز؛

دستگيری سارقان اخاذ در فسا بلافاصله پس از سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" گفت: با اقدام به موقع ماموران سارقاني كه اقدام به اخاذي از اهالي يك روستا در اطراف اين شهرستان كرده بودند، دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سرهنگ "علي شيبانيان" افزود: ماموران پاسگاه "دوگان" شهرستان "فسا" از يك فقره سرقت به عنف در يك از روستاهاي اطراف شهرستان مطلع شدند.

وي ادامه داد: بلافاصله ماموران به محل عزيمت و مشخص شد افرادی ناشناس در اطراف روستا با يك دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه وانت "پیکاپ" اقدام به سرقت از اهالي روستا كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" اظهار كرد: سارقان ضمن ضرب و شتم اهالي، با تهدید چاقو یک دستگاه لپ تاپ، ۲ عدد کیف پولی جیبی، یک عدد کوله پشتی حاوی لباس های شخصی و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه را از آنها اخاذي و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ "شيبانيان" افزود: شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي، سارقان كه 5 نفر بودند شناسايي و 4 نفر از آنان دستگير شدند.

وي گفت: در اين رابطه یک دستگاه خودروی وانت "پیکاپ" و یک دستگاه موتورسیکلت كه در سرقت از آنها استفاده شده بود توقیف،‌ اموال مسروقه از سارقان كشف و تحویل مالباختگان شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، اخاذ ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.