تعدادی از مربیان اسکیت کشورمان در سمینار فدراسیون جهانی اسکیت شرکت کردند.

حضور نمایندگان اسکیت کشورمان در سمینار فدراسیون جهانی
فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به منظور ارتقا دانش و به روز شدن اطلاعات مربیان اسکیت تعدادی از نمایندگان کشورمان در سمینار جهانی فدراسیون اسکیت به میزبانی چین شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: این سمینار با حضور سباستینو آراکو رییس فدراسیون جهانی برگزار شد، نمایندگان شرکت کننده در این سمینار هدی امجد بیگی،سارا فرشتیان، سارا حیدرزاده، حمیدرضا ریاحی و عقیل مرادی بودند.

مربیان از دیگر کشورها شامل کرواسی، اندونزی، نیوزلند، هنگ‌کنگ، فرانسه، کنیا، سنگال، پاناما، کره‌جنوبی، هند، اسپانیا، کانادا، ایتالیا، چین و تایوان نیز در این سمینار حضور داشتند.

رییس فدراسیون در ادامه خاطرنشان کرد: عقیل مرادی نماینده‌ای از کشورمان، بنابر پیشنهاد کمیته اجرایی برگزاری این سمینار طرح خود را در زمینه برگزاری جشنواره اسکیت در رده سنی زیر 10 سال را مطرح کرد و در اختیار نمایندگان شرکت‌کننده از دیگر کشورها قرار داد که مورد استقبال حاضران در این سمینار قرار گرفته است.

یکی دیگر از اهداف بزرگ این سمینار توسعه ورزش اسکیت در سطح کشورها بوده است، شکل پیشرفت و تغییر اسکیت در کشورهای مطرح و بیان و تبادل نظرها از رویدادهای مهم این سمینار بوده است که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت و همگانی‌شدن رشته اسکیت باشیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار