عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق آینده ساز مدعی خصوصی بودن را داشته و با همین بهانه زیر بار اجرای قانون نمی‌‌رود.

سعیدی: خصوصی بودن بهانه جدید صندوق آینده ساز
محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به حضور نماینده صندوق آینده ساز، کارشناسان سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان کارگران شاغل صندوق در جلسه کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، چیزی که مسلم شد تخلف سازمان تامین اجتماعی در خصوص انتقال اجباری مشمولان قانون کار به صندوق بیمه‌ای آینده ساز است که هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با بیمه نداشته و خصوصی محسوب می‌شود.

 وی با بیان نگرانی‌های اعضای صندوق آینده ساز، تصریح کرد: با توجه به تخلف صورت گرفته، اعضای صندوق از بی مسئولیتی در انجام تعهدات به افراد تحت پوشش معترص هستند و قطعا بی مسئولیتی در قبال تعهدات به دلیل پاسخگو نبودن در قبال دستگاه‌های نظارتی است.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگرانی اعضای صندوق هنگامی افزایش یافت که این صندوق به جای اینکه تعهدات خود را بر اساس قانون انجام دهد در حال فروش اموال شرکت است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای صندوق آینده ساز، افزود: این صندوق مدعی خصوصی بودن را دارد و با همین بهانه قوانین حاکمیتی را نادیده گرفته و زیر بار اجرای قانون نمی‌رود.

سعیدی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با حل این مشکل حق و حقوق کسانی را که به ناحق به صندوق آینده ساز منتقل شده‌اند را بگیریم و دغدغه‌های ذهنی و نگرانی‌شان را بر طرف کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
خدا این بهونه ها رو ازشون نگیره
آخرین اخبار