استاندار گیلان عصر امروز راه روستایی سی پل - شوییل به طول 10 کیلومتر در مناطق صعب العبور اشکورات رودسر به بهره برداری رسید

به گزارش ریل گذاری راه آهن از مسیر رشت به زودی آغاز می‌شودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، استاندار گیلان عصر امروز راه روستایی سی پل - شوییل به طول 10 کیلومتر در مناطق صعب العبور اشکورات رودسر به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این طرح که 900 خانوار 25 روستا از مزایای ان بهره مند شدند 25میلیارد ریال هزینه شد.

استاندار گیلان پیش از افتتاح آسفالت راه روستایی سی پل - شوییل از مراحل ساخت سد پلرود رحیم آباد و در اشکورات رودسر از کارخانه فندق خشک کنی روستای نیلو نیز بازدید کرد.
 
استاندار گیلان در نشست پیگیری مصوبات سفر  با تأکید بر اینکه تمام توان برای اجرای تعهدات سفر در استان به کارگیری شده است با قدردانی از جدیت جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و نیز وزرای دولت گفت : تاکنون 53 درصد از اعتبارات مصوب سفر دولت به استان تخصیص یافته است.

دکتر نجفی همچنین خواستار افزایش تخصیص اعتبار در بخش‌های پره صیادی، تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، آبرسانی روستایی و احیاء رودخانه‌های گوهررود و زرجوب شد و گفت : پرورش ماهی در قفس نیز از پروژه‌های خوب سفر است که نیازمند تسریع در پرداخت اعتبارات است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.