رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی به مدت یک روز در شهرستان مریوان برگزار شد و کردستان بر سکوی اول این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی با شرکت شش تیم داخلی و خارجی از کردستان ایران و عراق به مدت یک روز به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد.

این رقابت‌ها در روز جمعه ششم آذرماه با شرکت دوندگان ملی پوش و نفرات برگزیده استان و کشور همراه با نفرات منتخب کردستان عراق، در دور دریاچه زیبای زریوار مریوان برگزار شد.

در تورنمنت بین‌المللی دو صحرانوردی مریوان، ورزشکاران شرکت کننده مدعی این رشته در مسافت 10 کیلومتر به رقابت پرداختند.

در بخش انفرادی، همایون همتی، طاها غفاری و آرمان رایزن از کردستان الف عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

در بخش تیمی این مسابقات تیم کردستان الف، اول شد و تیم الف و ب کردستان عراق جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

شهرستان مریوان هر ساله میزبان رقابت‌های قهرمانی دو صحرانوردی کشور در رده‌های سنی مختلف بوده است و هیأت دوومیدانی کردستان هدف از برگزاری تورنمنت بین المللی دو صحرانوردی را توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان عنوان کرد.

گفتنی است در پایان تورنمنت بین المللی دو صحرانوردی به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی نقیسی از سوی رییس فدراسیون دوومیدانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و مسوولان شهرستان مریوان اهدا شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.