سرپرست پارک علم و فناوری خراسان‌شمالی از برپایی جشنواره ایده های برتر در استان همزمان با هفته پژوهش خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، علی‌اصغر پیله‌ور اظهار داشت : افراد می توانند برای شرکت در این جشنواره ایده‌های خود را تا 14 آذرماه سال جاری به پارک علم و فناوری ارسال کنند.

وی گفت: پس از داوری ایده‌های رسیده، همزمان با برپایی اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش از ایده‌های اول تا سوم این جشنواره با اهدای هدایای نفیس تقدیر خواهد شد.

پیله ور افزود: نفرات برتر این جشنواره در پارک علم و فناوری و مراکز رشد آن در استان پذیرش شده و در گام اول از تسهیلات 50 میلیون ریالی و در مرحله بعد از تسهیلات 700 میلیون ریالی به منظور تولید محصول بهره‌مند شوند.

وی گفت: افراد و علاقه‌مندان باید ایده‌هایی که قابلیت اجرا، تجاری‌سازی و در نهایت تولید محصول را دارند به این جشنواره ارسال کنند.

پیله‌ور خاطرنشان کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری از سوی این سازمان کارگاه‌های نوآوری، خلاقیت، ثبت اختراع و ثبت پتنت برای اساتید دانشگاهی و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی کارگاه‌هایی به‌منظور استعدادیابی و ایجاد خلاقیت در میان دانش‌آموزان در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد، محصولات شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان نیز در قالب غرفه‌هایی در نمایشگاه هفته پژوهش به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی،فناوری و فن ‌بازار در خراسان‌شمالی از 14 تا 16 آذر امسال در سالن هلال احمر بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.