رییس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال ایران از نظر من قهرمان شده و این تیم پتانسیل واقعی هندبال کشور را به نمایش گذاشت.

فوری//کیومرث هاشمی: پتانسیل واقعی هندبال به نمایش گذاشته شدکیومرث هاشمی در مراسم استقبال از تیم ملی هندبال کشورماندر گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: نقش حضور من به منزله قهرمانی تیم ملی هندبال کشورمان است. این تیم از نظر من قهرمان شده، معمولا وقتی تیم‌ها قهرمان می‌شوند مسئولان به استقبال آن‌ها می‌آیند، اما حضور من به منزله کسب همین مقام است.

وی در ادامه گفت: تیم ملی هندبال تمامی تلاش خود را به کار گرفت و برابر تیم ملیتی قطر نتیجه را واگذار کرد. ملی‌پوشان هندبال عملکرد خوبی داشتند و این کار آن‌ها قابل تقدیر است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: عملکرد و تلاش ملی‌پوشان مقابل بهترین‌های تیم‌های دنیا که بازیکنان جهان را گرد هم آورده با اختلاف کم واگذار کرد. با توجه به اینکه تیم قطرهزینه هنگفتی انجام داده است، عملکرد هندبال ایران خوب بود و نشان داد از ظرفیت بالایی برخوردار است. این تیم اگر در بازی‌های آسیایی بود می‌توانست مدال طلا را به راحتی کسب کند.

 با روی کار آمدن مهدوی انسجام بین کادرفنی و ورزشکاران دوچندان شده و پتانسیل واقعی هندبال کشور به نمایش گذاشته شد.

پیروزی مقابل قطری‌ها دست نیافتنی بود هر چند که در بازی دوم مقابل این تیم شرایط فرق کرده و اختلاف نیز به حداقل ممکن رسید. 

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در مجموع بازی خوبی ارائه دادند، هر چند در بازی دوم چند پنالتی از دست دادند و موقعیت تک‌به‌تک خود به خوبی استفاده نکردند. در مجموع به شاگردان اسماعیلاجیج خدا قوت می‌گویم، امیدوارم این وحدت به وجود آمده در خانواده هندبال استمرار داشته و ادامه  یابد.

همچنین هاشمی درخصوص استفاده قطری‌ها از بازیکنان غیر قطری گفت: به مهدوی گفتم در مورد این قضیه یک دست صدا ندارد و باید با چند کشور نشست‌هایی برگزار کرده و به دنبال راه‌حل باشیم. نسبت به این حضور آن‌ها فعلا اعتراضی نمی‌توان کرد چرا که این یک قانون است.

 باید نسبت به تغییر این رویه اقدامات صورت گیرد و من به عنوان رییس کمیته ملی المپیک آماده‌ام تا نشست‌هایی را به جهت تغییرات این قوانین ناعادلانه برگزار کرده و راهکار ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار