هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با رویارویی مس سونگون و گیتی پسند اصفهان که از مدعیان قهرمانی هستند پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال فردا با رویایی 12 تیم در 6 شهر برگزار می شود و به دلیل کنارکشیدن کاشی نیلو از رقابت ها این بار تیم شهروند ساری در قرعه استراحت قرار گرفته است.
 
**مس سونگون- گیتی پسند اصفهان
مسی ها در جریان رقابت های این هفته میزبان صدرنشین لیگ برتر می شوند تا شاهد رقابت بالانشینان جدول باشیم و هم امتیازی تیم های اول تا چهارم جدول باعث جذابیت بیشتر این بازی می شود.

گیتی پسند که نیم فصل را با فاصله 8 امتیاز به صدر آغاز کرده بود با سرمربیگری لک شوک مثبتی دریافت کرد تا با یک بازی کمتر به صدر جدول برسد، خالا برای حفظ این مقام و در رقابت سخت با مس  تلاشش را برای تثبیت جایگاه به کار میگیرد.
 
اما افضل هم که از ابتدای فصل سودای قهرمانی در سر دارد با لشگر کامل خود میزبان حریف می شود تا در صورت لغزش رقبا به پله اول تکیه کند در این میان برای هر دو تیم نتیجه بازی تاسیسات دریایی که این روزها حال و احوال خوشی نداشته اهمیت فراوان دارد.
 
**میثاق تهران - دبیری تبریز
دبیری تبریز هم که با 36 امتیاز خود را یکی از مدعیان لیگ معرفی کرده در تهران به مصاف  میثاق رده نهمی می رود تا در صورت از سد را برداشن نماینده تهران به فشار رقابت صدر جدولی ها بیفزاید ، تیم میثاق هم که هنوز از روحیه پیروزی بر تاسیسات دریایی برای تغییر سرنوشت لیگ تغزیه می کند این رقابت خانگی را به منظور ارتقاء در جدول و همچنین ایجاد شوک میان صدر نشینان ارزشممند می داند.

با وجود اینکه پس از خروج لک از میثاق این تیم یک پله سقوط کرد اما شکست تاسیسات به یاری خوراکچی آمد .
 
**یاسین پیشرو قم- شرکت حفاری اهواز
تیم یاسین پیشرو که هفته گدشته با کسب تک امتیاز باز در مقابل دبیری تبریز کمی از حواشی نتایج ضعیف دور شد فردا شاگردان حسن زاده را میزبانی می کند.

از آنجا که حفاری همیشه در نقش تیمی قدرتمند و مدعی ظاهر شده اما حالا از صدرنشینان فاصله پیدا کرده با بازیکنان ج.ان و بومی تنها برای گرفتن امتیاز به مصاف رقیب می رود البته غیاثی که با نتایج ضغیف نتوانسته در حد نام فوتسال قم در لیگ حاضر شود و با توجه به شرایز سالن قم و هواداران کثیر این تیم رقابتی دشوار را برای حریف رقم می زند.

دو تیم حفاری و یاسین پیشرو با امتیازهای 31 و 24 به ترتیب در پله های پنجم و ششم جدول جای گرفته اند.
 
**تاسیسات دریایی- فرش آرا مشهد
تاسیسات دریایی قهرمان جام باشگاههای آسیا و مدعی بی رقیب لیگ برتر فوتسال که این روزها  به گفته شمسایی چشم خورده و طلسم شده برای ابطال این طلسم و پیروزی مقابل فرش آرا به میدان می رود شاگردان شمسایی که با عملکرئ ضعیف ود در هفته های اخیر راه را برای عرض اندام  باقی تیم ها هم گشوده اند برای  جبران به امتیاز کامل بازی نیاز دارند اما در سوی دیگر میدان فرش آرا که خود را از محدوده خطر  سقوط نجات داده است نیز به راحتی از امتیاز این بازی چشم  پوشی نمی کند تا در وانفسای بحران تاسیسا ت جز تیم هایی باشد که از این وضعیت بهره بردند.
 
**شهید منصوری قرچک- مقاومت البرز
 هر دو تیم منصوری و مقاومت هفته گدشته تنها به گرفتن یک امتیاز از بازی های خود رضایت دادند اما امتیازی که مقاومت از مس مدعی گرفت بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در جدول بود  حال سربازان کرجی با روحیه ای بالا برای انجام رقابت دشوار و دیدنی دیگری به قرچک رفته اند اما منصوری که پس از شوک باخت 6 گله خود، هفته گذشته نتیجه ای به نسبت مطلوب کسب کرد برای ادامه این روند و با تکیه به امتیاز میزبانی برای شکست حریف به میدان می رود.
 
**فردوسی  مشهد- آذرخش بندرعباس
دو تیم قعرنشین جدول برای گرفتن امتیاز ارزشمند و تعیین کننده هفته نوزدهم در مشهد به مصاف هم می روند آدرخش که با روحیه ایی بالا از برد هفته گدشته کمر به شکست نماینده مشهد بسته مقابل تیمی قرار می گیرد که در هفته هجدهم از رویارویی با گیتی پسند سر باز زد تا انرژی لازم برای مقابله با آدرخش را داشته باشد. باید دید این تصمیم نعمتی نتیجه می دهد یا با شکست 3 امتیاز هم قربانی تصمیم عجیب فردوسی ها شده است.

با وجود اینکه استارت فردوسی در لیگ برتر امسال خوب بود اما این تیم با تفاوت یک امتیاز و یک پله پایین تر از آدرخش قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار