مدیرعامل باشگاه استقلال، دیشب مهمان برنامه چهارسوی لیگ در شبکه خبر سیما بود و در این برنامه به پرسش‌هایی درباره وضعیت استقلال پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام افشارزاده در این برنامه که ساعت 21:45 دیشب از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران زنده پخش شد، اظهار کرد: خوشبختانه استقلال فصل خیلی خوبی را با آرامش و فضای دوستانه‌ای که بر تیم حاکم است، می‌گذراند. بازیکنان هم تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارند و اوضاع تیم واقعاً مطلوب است. در به وجود آوردن این شرایط هم نه تنها مدیرعامل، بلکه هواداران، سرمربی و اعضای کادرفنی، وزیر محترم ورزش و همکارانش، حامی مالی استقلال و .. دست به دست هم دادند تا امروز تیم ما به این آرامش برسد و تلاش این مجموعه باعث رسیدن استقلال به شرایط دلخواه است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشکلات مالی آبی‌پوشان توضیح داد: همیشه پول حلال همه مشکلات نیست. وقتی جو همکاری و همدلی بر مجموعه‌ای حاکم باشد و فضایی وجود داشته باشد که کوچکتر و بزرگتر به یکدیگر احترام بگذارند، تیم خود به خود در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد.

افشارزاده درباره سیدمهدی رحمتی و دورماندن او از تیم ملی، اظهار کرد: رحمتی یکی از اسطوره‌های فعلی فوتبال ایران است که سالم زندگی می‌کند. به نظر من جوانان باید چنین ورزشکارانی را الگوی خود قرار دهند. مهدی همیشه احترام بزرگتر و پیشکسوت خود را نگه می‌دارد و مردی بسیار متواضع است. ضمن اینکه او یک استقلالی به تمام معناست و دوست دارد استقلال همیشه در جایگاه‌ بالایی قرار داشته باشد. او این فصل نمایش خیره‌کننده‌ای در تیم داشت و اوج کارش به دیدار در جام حذفی و برابر نفت مربوط می‌شود.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره حضور رحمتی در تیم ملی فوتبال تاکید کرد: من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از حق رحمتی دفاع کند. حضور در تیم ملی حق مهدی است و او می‌تواند یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران باشد. البته من نه از کی‌روش، بلکه از آقایان کفاشیان و تاج می‌خواهم رحمتی را به تیم ملی برگردانند. نیازی نیست من برای حضور مهدی در تیم ملی از کسی خواهش کنم. عملکرد رحمتی ثابت می‌کند او بهترین است و فدراسیون فوتبال باید از کیان این بازیکن دفاع کند.

وی درباره جلسه‌ امروز خود با کرار و مدیربرنامه‌های این بازیکن عراقی گفت: از ساعت 6 عصر تا 9 شب با کرار و طاهر سعیدی جلسه‌ای داشتیم که در نهایت با توافق نهایی، قرار شد رضایت‌نامه کرار را به وی بدهیم. متاسفانه فضایی ایجاد شده بود که کرار نمی‌توانست به کار خود در استقلال ادامه دهد و ما هم سعی کردیم در فضایی خوب برای ادامه فوتبالش به وی کمک کنیم، چون او زحمات زیادی کشیده است.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا با جدایی کرار از استقلال، باشگاه متضرر می‌شود؟ تصریح کرد: به هیچ‌وجه باشگاه ضرر نمی‌کند. کرار هم بازیکن ما بود، ضمن اینکه او مسلمان و شیعه است اما من کاملاً با بی‌نظمی مخالفم. چون اگر در مجموعه‌ای نظم وجود نداشته باشد، محکوم به شکست است. به این ترتیب جدایی کرار از ما قطعی است. البته هنوز جانشین این بازیکن مشخص نشده، چون مظلومی لیستی به ما نداده است اما به هواداران قول می‌دهم به جای کرار، یک هافبک طراح خوب را به استقلال بیاوریم.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده بازیکنان خارجی این تیم در کمیته انضباطی فیفا، اظهار کرد: ما درباره این موضوع مرتب جلسه داریم و آقای مانوسی‌فر این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند. قرار شده بدهی‌های خارجی استقلال به صورت تقسیطی پرداخت شوند  مطمئن باشید از این حیث، مشکلی برای استقلال پیش نمی‌آید. این را به هواداران قول می‌دهم. در روزهای آینده اخبار خوبی برای این عزیزان داریم و تاکید می‌کنم هواداران عزیز ما اصلاً نگران این موضوعات نباشند.

وی درباره خریدهای نیم‌فصل استقلال، گفت: جذب بازیکن به رای و نظر سرمربی تیم مربوط می‌شود. ما خاطره خوبی از بازیکنان خارجی نداریم و می‌خواهیم بازیکن ایرانی جذب کنیم. البته هنوز مظلومی فهرستی به ما نداده که بدانیم او در چه پستی به چه بازیکنی نیاز دارد.

افشارزاده با تکذیب شایعه حضور آرش برهانی و میلاد شیخ فخرالدینی در لیست فروش نیم فصل استقلال، تصریح کرد: این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد و برهانی و فخرالدینی در فهرست فروش ما قرار نگرفته‌اند.

در ادامه برنامه، مجری چهارسوی لیگ به روخوانی پیامکی که یکی از بینندگان به این برنامه فرستاده بود پرداخت. پیامکی که در آن تاکید شده بود، سیدمهدی رحمتی خودش از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرده است. افشارزاده هم در پاسخ به این پیامک اظهار کرد: خیلی‌ها از تیم ملی کشورشان خداحافظی می‌کنند اما دوباره برمی‌گردند. رحمتی هم در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران است و نباید او را فراموش کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه، افشین پیروانی، مربی تیم ملی فوتبال را هم که مهمان تلفنی برنامه چهارسوی لیگ بود، مخاطب قرارداد و گفت: از افشین پیروانی که از اسطوره‌های فوتبال کشورمان محسوب می‌شود می‌خواهم افرادی را که استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، به این تیم دعوت کنند.

وی همچنین درباره حاشیه‌های پایان دیدار استقلال و نفت در جام حذفی و درگیری که بین مجید صالح، مربی استقلال و نیمکت‌نشینان نفت به وجود آمد، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم صالح چنین کاری کرده باشد اما اگر این اتفاق افتاده باشد از علیرضا منصوریان عزیز می‌خواهم بزرگی کند تا این موضوع هم خاتمه یابد.

افشارزاده در پایان و درباره بحث حضورش در استقلال گفت: فعلاً به عنوان سرپرست در باشگاه حضور دارم و بدون مشکلی کارم را انجام می‌دهم. حالا هم در شرایطی نیستیم که بخواهم استقلال را ترک کنم. باید وضعیت تیم را روشن کنیم و انشاالله با همبستگی و یکدلی که در مجموعه استقلال به وجود آمده، تا آخر فصل به انجام وظایفمان در باشگاه می‌پردازیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار