سرپرست تیم آذرخش بندرعباس گفت: كميته داوران بايد در چيدمان داوران ليگ برتر فوتسال كشور دقت بيشتری کند.

موسی زاهدی، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با انتقاد شدید از کمیته داوران فوتسال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چگونه احتمال اینکه داوری که در بازی حساس حفاری و آذرخش در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور اشتباهات زیادی داشته است مجددا در یک بازی سرنوشت ساز قضاوت کند، به وجود می آید.

زاهدی افزود: شرایط تیم های پایین جدول این روزها حتی از تیم های بالای جدول حساس تر شده است و اشتباهات داوری تاثیر منفی را برای یک تیم خواهد گذاشت.

ما خارج از خانه بازی می کنیم اما امیدواریم داوران مانند رقابت های گذشته با اشتباهات تأثیر گذار خود در نتایج دخالت نداشته باشند و بتوانیم در این هفته با یک نمایش فنی خوب ، نتیجه را هم از آن خود کنیم .

زاهدی اظهار داشت:جالب است که کمیته داوران مصداقی را پس از 5 هفته محرومیت برای قضاوت در بازی آدرخش و فردوسی که فینال قعر جدولی هاست انتخاب می کنند.

وی در پایان گفت: ما در نیم فصل اول با دریافت پنج کارت زرد بهترین تیم اخلاق شدیم اما متاسفانه در دو بازی نیم فصل دوم و با اشتباهات داوری بیش از شش کارت دریافت کرده ایم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.