رئيس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح هر هفته چند افتتاح نوار خدمت به مردم اصفهان را پر رونق و فاصله بين مناطق محروم و برخوردار در تامين خدمات سرانه شهري را کمتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پس از برگزاری جلسه شورا، به همراه شهردار، معاونان و نیز مدیران مناطق به محلات رفته و طرح‌های محله‌محور را افتتاح می‌کنند که امید داریم نوار خدمت پر رونق و فاصله بین مناطق محروم و برخوردار در تامین خدمات سرانه شهری کمتر شود. 


وی افزود: در شورای اسلامی شهر اصفهان این موضوع مطرح است که سرانه فرهنگی، ورزشی و ترافیکی را تامین و نقاط جاذب را به محلات منطقه وصل کنیم، چنانکه وضعیت معیشت را تامین و نیاز به سفرهای زائدشهری کم شود، همچنین اثر مستقیم در کاهش آلودگی هوا و استفاده از وسایل نقلیه خصوصی کمتر شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه تصریح کرد: امروز محلات منطقه دو اصفهان شاهد بهره‌برداری دو خیابان ملت و ولیعصر (عج) و فرهنگسرای سراج بودند که تقدیم شهروندان این منطقه شد. 

ویدر رابطه با لوایح و مصوبات شهری برای طرح‌های آتی گفت: امروز دریکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، لوایحی را واصل کردیم که طرح منزلت ویژه بازنشستگان شهر اصفهان و استفاده از امکانات رفاهی و اجتماعی با تخفیفات و ارائه خدمات درشان زندگیآن‌ها، یکی از این طرح‌ها بود. 

امینی اضافه کرد: مورد دیگر اخذ تسهیلات ویژه برایتکمیل سه راهی پینارت، ارغوانیه و سلمان فارسی بود که در جنوب شرق اصفهان اثرات مثبت زیست محیطی و ترافیکی به همراه دارد. 

وی همچنین از انجام طرح‌هایی در راستای آزادسازی‌های خیابان خلیل‌آباد، بازارچه در خیابان شهید دوران منطقه هشت و صحرای پرتمان خبر دادکه به اتفاق آراء به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید. 


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.