فرمانده انتظامي شهرستان "کنگاور"گفت : در خصوص برقراري انضباط اجتماعي ـ ترافيکي و با هدف تسهيل در عبور و مرور و برخورد با رانندگان متخلف طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به مدت يک هفته در سطح شهرستان به اجرا گذشته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه ؛فرمانده انتظامي شهرستان "کنگاور" با اشاره به نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه اظهارداشت: عوامل پليس راه شهرستان با هدف اجراي قانون،طرح شناسايي و توقيف وسائط نقليه مزاحم و فاقد گواهينامه ، همچنين خودروهاي باتخلف بالاي10ميليون ريال را اجرا کردند.

وي بيان داشت: از مجموع 28 وسيله نقليه توقيفي، 14 فقره مربوط به خودروها و 14 فقره مربوط به موتورسيکلت هاي متخلف بوده است که در مجموع 220 ميليون ريال خلافي داشته اند .

"براري" اظهار کرد : اين طرح ها بر حسب تخلف ها و تصادف هاي صورت گرفته انجام شده که ماموران پليس راه بدون اغماض با اين تخلفات برخورد مي کنند .

فرمانده انتظامي شهرستان "کنگاور" درخاتمه ضمن تاکيد براين موضوع که پليس با متخلفان برخورد خواهدکرد خواستار توجه رانندگان به ويژه راکبان موتورسيکلت به رعايت قوانين ومقررات راهنمايي و رانندگي شد.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: کرمانشاه ، توقیف ، نقلیه ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.