معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از حامی یابی در قالب طرح‌های مختلف همزمان با اربعین حسینی و 28 صفر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رضا حسنلو با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد به مناسبت ماه محرم و صفر احسان حسینی است، گفت: اجرای این طرح امسال در 197 مسجدی که کمیته امداد استان زنجان با آنها تفاهم‌نامه دارد، در حال انجام است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در 20 مرکز نیکوکاری فعال استان نیز اجرای طرح احسان حسینی در حال انجام است، افزود: این طرح با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند و ترویج فرهنگ اسلامی در حال اجرا است.

این مسئول از دیگر اهداف اجرای این طرح را بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: نذورات جمع‌آوری شده در طرح احسان حسینی بر اساس نیات خیرین هزینه و توزیع می‌شود.

وی همچنین از اختصاص شمار حساب ویژه برای اجرای طرح احسان حسینی نیز خبر داد و گفت: این شمار نزد بانک ملی به شماره 0108640425009 است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه طرح مذکور با همکاری روحانیون و مبلغان در حال اجرا است، اضافه کرد: در همین راستا طرح حامی یابی برای ایتام نیز در مجالس عزاداری در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت اربعین حسینی و 28 صفر نیز طرح احسان حسینی و طرح حامی یابی در حال انجام است، تصریح کرد: در این ایام طرح اکرام ایتام، طرح محسنین و طرح تکریم سالمندان در حال اجرا است.

وی تعداد فرزندان غیریتیم مشمول طرح محسنین را که حامی ندارند را 236 نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در طرح تکریم سالمندان نیز نسبت به جذب حامی برای سالمندان که نیازمند هستند، اقدام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه طرح تکریم سالمندان با هدف کمک به سالمندان نیازمند اجرایی می‌شود، گفت: در مراسم‌های عزاداری که طی اربعین و 28 صفر برگزار خواهد شد، پایگاه حامی یابی از سوی کمیته امداد دایر خواهد شد.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: اربعین ، زنجان ، حامی یابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.