رقابت‌های بین المللی جودوی گرجستان با دو مدال طلا و برنز برای تیم اعزامی کشورمان به پایان رسید.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  این دوره از مسابقات با حضور 168 جودوکار در غالب 18 تیم از کشورهای روسیه، اوکراین، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس، گرجستان، یونان، ترکیه، ایران و 10  تیم از تاجیکستان به مدت دو روز در شهر دوشنبه برگزار شد که تیم نوجوانان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی شدند.

تیم اعزامی کشورمان در پی سیاست های پشتوانه سازی فدراسیون با ترکیبی از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی بانکوک و جودوکاران برتر البرز راهی این کشور شده بود توسط علی پرهیزگاری در وزن 90+ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. وی در سه مبارزه نخست خود حریفانی از تاجیکستان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد. 

این عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار پایانی جودوکاری از یونان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت. همچنین امیر غنچه بعد از دو پیروزی برابر رقبایی از تاجیکستان دور سوم به جودوکاری از قزاقستان باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. این جودوکار ملی پوش در دیدار رده بندی حریفی از تاجیکستان را شکست داد و برنز گرفت. 

محمد خوشبین هم در وزن 55- کیلوگرم پس از برتری مقابل حریفانی از تاجیسکتان و یونان، دوبار مقابل جودوکاران تاجیکستان بازنده شد و از به عنوان پنجم دست یافت.م
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار