فدراسیون به درخواست‌های قانونی پاسخ می‌دهد

دبیر فدراسیون تیر و کمان گفت: نامه‌ای از وزارت ورزش به صورت رسمی یا غیر رسمی برای تشکیل مجمع فوق العاده به فدراسیون داده نشده است.

رضا کیا رستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه برخی اعضای هیات روسای تیر و کمان استان‌ها به وزارت ورزش مبنی بر تشکیل فوق العاده مجمع فدراسیون تیر و کمان و تغییر اساسنامه این فدراسیون اظهار داشت: نامه‌ای هنوز از وزارت ورزش به فدراسیون تیر و کمان برای تشکیل مجمع فوق العاده ارائه نشد.
 
کیا رستمی افزود: ادعای روسای هیات تیر و کمان استان‌ها برای تشکیل مجمع فوق العاده کذب محض است و همان طور که هفته گذشته اعلام کرده بودم چنین نامه‌ای را نه وزارت ورزش و نه فدراسیون تیر و کمان تایید نمی‌کند بازهم تکرار می‌کنم چنین نامه و در خواستی هرگز وجود خارجی ندارد.
 
وی ادامه داد: چنانچه که اگر هیات استان‌ها چنین درخواستی از وزارت ورزش داشته باشند تغییر اساسنامه فدراسیون کار ساده ای نیست چون این  اساسنامه مصوبه و مورد تایید وزارت ورزش کشور و فدراسیون جهانی است. به این راحتی نمی‌توان آن را تغییر داد.
 
دبیر فدراسیون تیر و کمان گفت: مجمع فدراسیون 54 عضو دارد و برای درخواست مجمع فوق العاده 30 نفر از اعضا باید آن را اعلام کنند و این ادعا برخی روسای هیات استان‌ها مبنی بر جمع آوری امضا از ورزشکاران و داوران صحت ندارد و هدفشان تخریب اهداف فدراسیون است.
 
 
کیا رستمی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون به نظر منتقدان احترام می‌گذارد و به درخواست‌هایشان فقط از طریق قانون پاسخ می‌دهد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار