آزاد کار وزن 125 کیلو گرم تیم بیمه رازی تهران گفت:پس از دوری چندین ماهه از میادین برای آنکه میزان آمادگی ام را بسنجم در رقابت های لیگ جهانی کشتی گرفتم.

کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:ماه های زیادی از میادین دور بودم و پس از آنکه تمریناتم را از سر گرفتم برای آنکه ببینم در چه وضعیت آمادگی به لحاظ جسمی و فنی هستم نیاز بود در یک تورنمنت کشتی بگیرم به همین منظور با رضایت کادر فنی تیم ملی به عنوان کشتی گیر بیمه رازی در رقابت های لیگ جهانی به میدان رفتم.
دارنده مدال برنز المپیک درباره این که قبول دارد کشتی های ضعیفی در لیگ جهانی گرفته است گفت:خوب وقتی با 30 ،40 درصد آمادگی نسبی روی تشک حاضر شوی معلوم است که نمی توان عملکرد قابل قبولی داشت همان طور که گفتم من فقط برای اینکه آمادگی ام را بسنجم در لیگ جهانی کشتی گرفتم،البته تأثیرات مالی این مسابقات نیز تا اندازه ای برای من قابل اهمیت بود.
وی درباره کشتی مقابل عبداله قمی و شکست با امتیاز فنی اظهار داشت:واقعاً در رقابت نیمه نهایی کشتی مقابل عبداله قمی نفهمیدم چی شد در یک لحظه غافلگیر شدم و به راحتی رقابتی را که می توانستم پیروز شوم با شکست عوض کردم که به طور حتم در آینده جبران خواهم کرد.
دارنده مدال نقره جهان با بیان این که برای رسیدن به المپیک برنامه دارم گفت:با توجه به این که در سنگین وزن هنوز سهمیه المیپک را کسب نکردیم تلاش می کنم در ابتدا کادر فنی را برای حضور در رقابت های کسب سهمیه مجاب کنم و ان شاا... پس از جواز حضور در این مسابقات برای رسیدن به دومین مدال المپیکم با قدرت خود را آماده خواهم کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار