هافبک عراقی پیشین آبی پوشان پایتخت از دریافت مطالبات خود صرف نظر کرد و راهی نجف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛جاسم کرار بازیکن عراقی پیشین آبی پوشان پایتخت این فصل همانند فصل های گذشته زمانی که پیراهن استقلال را برتن کرد بار دیگر به یکی از جنجالی ترین بازیکنان لیگ برتری تبدیل شد تا از این رو باشگاه برخلاف میل باطنی سرمربی اش قرارداد این بازیکن را فسخ کرده و او را از لیست نفراتش کنار بگذارد. پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان بار ها اعلام کرد که دوست ندارد کرار را از دست بدهد و برای حفظ بازی ساز عراقی خود خیلی تلاش کرد اما مشکلات او با باشگاه عمیق تر از چیزی بود که سرمربی بتواند حل و فصل کند که این مساله باعث شد مدیریت باشگاه تصمیم جدی ای را در خصوص وضعیت این بازیکن اتخاذ کند.
جاسم کرار ظهر روز سه شنبه هفته گذشته خود را به تهران رساند و سرانجام بعد از دو نشست با افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال صبح دیروز قراردادش را فسخ کرد و بلافاصله راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شد تا ایران را برای همیشه ترک کند. این بازیکن عراقی در هنگام ترک ایران تصویری از خود در فرودگاه در صفحه اجتماعی اش قرار داد و نوشت پیش به سوی نجف. آری کرار ایران را ترک کرد تا بیشتر از این بار اضافه بر دوش استقلالی ها نباشد چرا که این اواخر همه و همه از حضور او در استقلال ناراحت می شدند که این مساله باعث رنجش هافبک استقلالی ها می شد.
به طور کلی شنیده می شود کرار از قرارداد این فصل خود و فصل گذشته ریالی دریافت نکرده و تنها مقرر شد باشگاه طبق تعهد قبلی مالیات117 میلیون تومانی او که مربوط به 4 سال پیش خواهد بود را تسویه کند. همچنین قرار شد این بازیکن خودروی دریافتی از باشگاه و همچنین منزل مسکونی را نیز تحویل بدهد که تمام این موارد مورد قبول جاسم قرار گرفت و این بازیکن که می خواست تحت هر شرایطی به کشورش بازگردد با استقلالی ها به توافق رسید و مقرر شد مدیربرنامه هایش طی یکی ، دو روز آینده پول های او را دریافت و به حسابش واریز کند و خودرو و کلید منزل نیز در اختیار باشگاه قرار بگیرد.
انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار