آتش سوزی در مدرسه شهید علیپور روستای قوبوز هشترورد درآذربایجان شرقی خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این حادثه که علت آن نشت نفت از بخاری اعلام شده کلاس آتش گرفت و معلم کلاس که تلاش می کرد آتش را خاموش کند دستانش در آتش سوخت ابراهیم سلمانی دهیار روستای قوبوز از توابع بخش مرکزی هشترود در باره این حادثه گفت : در مدرسه شهید علی پور این روستا هشت دانش آموز تحصیل می کنند که نشت نفت بخاری نفتی کلاس و آتش سوزی موجب رعب و وحشت دانش آموزان شد .

وی افزود : امکانات اولیه برای مهار آتش در مدرسه وجود نداشت و ازکپسول های آتش خاموش کن دهیاری استفاده شد. بخشدار مرکزی و مدیرآموزش و پرورش هشترود در محل حادثه حضور یافتند و اقدام به پاکسازی و تعمیر کلاس حادثه دیده پرداختند .

دهیار روستایی که کلاس درس دانش آموزان به علت نشت نفت آتش گرفت گفت :600 هزار ریال سرانه مرحله اول این مدرسه رقم بسیار ناچیز است .

وی گفت: خوشبختانه در این روستا گاز طبیعی وجود دارد و توسط خودیاری اهالی برای این مدرسه لوله کشی گاز صورت گرفته است اما تاکنون اداره آموزش و پرورش هشترود نسبت به نصب کنتور و انشعاب اقدام نکرده است .

دهیار روستای قوبوز گفت : متاسفانه مسئولینی که در این محل بودند اجازه ندادند از خبرنگار شهرستان برای پوشش خبری این حادثه دعوت شود.

محمدرضا سلیم پور بخشدار مرکزی هشترود هم گفت: در جلسه چند روز پیش مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی مدیر آموزش و پرورش هشترود اعلام کرده بود همه مدارس هشترود به بخاری استاندارد مجهز هستند

حادثه آتش سوزی در روز سه شنبه سوم آذرماه ساعت 30/ 10 اتفاق افتاد.
 
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.