با تصویب سمینار روسای هیئت کشتی سراسر کشور به منظور جذاب شدن و ایجاد انگیزه مضاعف بین کشتی گیران مسابقات قهرمانی کشور از سال آینده در تمامی گروه های سنی به صورت تیم به تیم و در سه گروه جداگانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس طرح ارائه شده استان ها با توجه به آخرین عملکرد خود در رقابت های قهرمانی کشور، در سه گروه اول تا یازدهم، یازدهم تا بیست و یکم و بیست و یکم تا آخر قرار می گیرند و مسابقات خود را در هر گروه به صورت تیم به تیم، در دو گروه و به روش دوره ای برگزار می کنند.

درخواست مصری ها برای برگزاری اردوی مشترک
 
فدراسیون کشتی  مصر درخواست برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی کشتی فرنگی ایران را دارد.این فدراسیون با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی ایران درخواست کرده است تا  تیم ملی کشتی فرنگی این کشور روزهای 23 آذرماه تا 27 بهمن ماه با حضور در خانه کشتی تهران اردوی مشترکی را با تیم ملی ایران برگزار نماید.
 
در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، الجزایری ها برای آماده سازی جهت شرکت در رقابت های المپیک 2016 برزیل، به ایران می آیند.

درخواست الجزایری ها برای برگزاری اردوی مشترک
 
 
فدراسیون کشتی کشور الجزایر درخواست برگزاری اردوی مشترک با تیم های ملی کشورمان را دارد. این فدراسیون با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی ایران درخواست کرده است تا  تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی این کشور روزهای 19 آذرماه تا 9 اسفندماه با حضور در خانه کشتی تهران اردوهای مشترکی را با تیم های ملی ایران برگزار نمایند.
 
در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، الجزایری ها برای آماده سازی جهت شرکت در رقابت های المپیک 2016 برزیل، به ایران می آیند.

یک مربی و دو کشتی گیر کشورمان راهی  سریلانکا می شوند
 
 
با دعوت فدراسیون کشتی سریلانکا یک مربی و دو کشتی گیر کشورمان راهی این کشور می شوند. قرار است محمد حسین دباغی بعنوان مربی و رضا هادی و روح اله نعمتیان بعنوان کشتی گیر از 15 آذرماه و به مدت 2 ماه برای شرکت در یک اردوی آموزشی راهی سریلانکا شوند.
 
این سفر در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار