مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: راه‌اندازی مرکز رشد دانش‌آموزی در ارتقای پژوهش‌های دانش‌آموزی در سال‌های آینده تأثیر به‌سزایی دارد و نباید از این مهم غافل شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سالار قاسمی افزود: تمهیدات لازم برای راه‌اندازی این مرکز اندیشیده شده و در حال تهیه فضای مورد نیاز هستیم.

قاسمی با اشاره به معرفی چهره‌های برتر پژوهش‌گر در هفته پژوهش سال جاری گفت: یکی از فرهنگیان پژوهش‌گر که در سطح کشور رتبه برتر کسب کرده و دو نفر از دانش‌آموزان پژوهش‌گر که دارای رتبه‌های برتر کشوری هستند، در این هفته معرفی و تقدیر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: نمایشگاه پژوهشی دانش‌آموزی در 29 و 30 آذر ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود که این امر قطع به یقین در شادابی و رونق علمی استان مؤثر است.

قاسمی عنوان کرد: در نمایشگاه پژوهش استانی نیز هر روز سه عنوان از پژوهش‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان را ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به جشنواره‌های پژوهشی دانش‌آموزی تصریح کرد: در سطح کشور به جشنواره پژوهشی جابربن حیان برای مقطع ابتدایی، خوارزمی نوجوان برای مقطع متوسطه اول و خوارزمی جوان برای مقطع متوسطه دوم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی 97 طرح از استان قزوین ارسال شد که 16 طرح استان قزوین به‌عنوان طرح‌های برتر کشوری انتخاب شدند.

قاسمی بیان کرد: در جشنواره پژوهشی جابربن حیان نیز 11 طرح از استان قزوین در سطح کشوری انتخاب شد.

وی یادآور شد: برترین های این جشنواره‌ها در هفته پژوهش استان معرفی و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.