زهرا نعمتی بانوی شگفتی ساز تاریخ ورزش ایران درمیان استقبال مردم و مسئولان کرمان، وارد زادگاهش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ نعمتی که با کسب سهیمه المپیک و پارالمپیک 2016 برزیل ، افتخاری بی سابقه برای تاریخ ورزش بانوان ایران به ارمغان آورده است از استقبال و ابراز احساسات مردم کرمان تشکر کرد و گفت: گرچه هیچگاه پیشاپیش قول مدال نداده است اما سعی میکند با تلاش بیشتر در میادین ورزشی ، این لطف مردم را جبران کند.

وی همچنین به دیدار بیماران سرطانی بستری در بیمارستان افضلی پور کرمان رفت و با تقدیم هدایایی از این کودکان دلجویی کرد .
بانوی کماندار تاریخ ورزش ایران سپس در مراسمی که برای تجلیل از وی در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد حضور یافت .

در این مراسم علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان ضمن تجلیل از خانم زهرا نعمتی گفت: تندیس این بانوی ورزشکار و افتخار آفرین کرمان و ایران در موزه شهری کرمان نصب خواهد شد .


وی افزود: جای شکر دارد که فرزندان ارزشمند کرمان به چنان سطحی از قابلیت و توانایی رسیده اند که در صحنه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی می کنند و این افتخار آفرینی ها فقط در حوزه ورزش نیست و درسایر عرصه ها از جمله علم و فناوری نیز شاهد جوشش نبوغ جوانان ایرانی و تبلور عزم و اراده آنها هستیم .


رزم حسینی به حضور همراه با حجاب و پوشش اسلامی زهرا نعمتی در عرصه های مختلف ورزش در سطح جهان اشاره کرد و گفت: این بانوی افتخار آفرین با حجاب اسلامی خود توانست ثابت کند حجاب هرگز مانع رشد و ترقی بانوان نیست و زمینه رشد سالم جسمی و روحی بانوان را فراهم میکند.

استاندار کرمان گفت درس دیگری که خانم نعمتی به ما داد این است که معلولیت جسمی هیچگاه نمیتواند و نباید بهانه ای برای توقف و درجا زدن باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ت
برچسب ها: بانو ، شگفتی ساز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.