قزوین؛

برپایی دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت در قزوین

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت با همت جمعی از متولیان امر از 18 تا 22 بهمن‌ماه در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سیدکاظم مجابی افزود: در نخستین نمایشگاه سلامت که سال قبل در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شد شاهد حضور 60 دستگاه دولتی در نمایشگاه بودیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: امسال نیز بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته از طریق استانداری تعاملاتی برقرار و جلسات مشترکی در حال برگزاری است تا شاهد مشارکت پرشور دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی باشیم.

مجابی با اشاره به جلساتی که تاکنون کمیسیون بهداشت و سلامت شورا برای برپایی نمایشگاه فوق‌الذکر برگزار کرده است، بیان کرد: علاوه بر اینکه در سال جاری از تمام ظرفیت و امکانات شهرداری استفاده می‌کنیم، مسیر برای فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های زیست‌محیطی و فضای سبز مهیا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه سلامت در سال گذشته و استقبالی که از آن به عمل آمد، اضافه کرد: در این مقطع نمایشگاه سلامت در حوزه‌های اجتماعی، روان و جسم با همکاری تشکل مردم نهاد خانه مشارکت، حمایت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه سلامت عنوان کرد: در برخی غرفه‌ها با انجام تست غربالگری مشخص شد که برخی شهروندان در وضعیت خوبی برخوردار نبودند و با انجام این تست‌ها به مراکز درمانی برای مداوا معرفی شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.