معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در دوران جرج بوش حمله نظامی به ایران قطعی شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش "بسیج در امتداد عاشورا" که عصر امروز(دوشنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: اگر کمک‌های مستشاری سپاه قدس در عراق نبود بغداد در کمتر از یک هفته سقوط می‌کرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران در غرب آسیا بعنوان یک قدرت برتر مطرح شده است، افزود: امروز ما در سوریه کار مستشاری و سازماندهی بسیج مردمی متشکل از 80 هزار نفر از علویون و اهل سنت را انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در دوران جرج بوش حمله نظامی به ایران قطعی شده بود و آمریکا تجهیزات نظامی خود را به پایگاه‌های اینجرلیک و دیه‌گو گارسیا برای حمله به ایران منتقل کرده بود، عنوان داشت: با این وجود در همان زمان یک اندیشکده آمریکایی تاکید کرده بود که حمله به ایران یعنی شکست آمریکا.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه امروز ما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم چرا که عدم اتحاد و همدلی، بلای امروز را بر سر سوریه و عراق آورده است.

سردار سپهر با باشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ همه جانبه به ایران در ابعاد اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گفت: باید مراقب نفوذ آمریکایی‌ها باشیم و آحاد مردم در این زمینه تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تصویب برجام یادآور شد: ‌برجام با تمام محاسن و معایبش تصویب شده است پس همه مسئولین در قوای سه گانه موظفند تلاش کنند تا اجرای برجام با کمترین خسارت صورت گیرد.

وی اظهار داشت: امروز اندیشکده‌های آمریکایی برای ایران برنامه دارند لذا باید در این زمینه مواظبت بسیاری صورت بگیرد و لازم است بدانیم که زیربنای اقتصاد، قدرت دفاعی و امنیتی است و به همین دلیل است که دشمن تلاش دارد تا قدرت دفاعی ما را کاهش دهد.

سردار سپهر با بیان اینکه آحاد ملت و بسیجیان باید به تولید و رشد سطح علمی اهتمام داشته باشند خاطرنشان کرد: بسیجی امام و رهبری باید در ارتقا علم و دانش کوشش کند چون یکی از پارامترهای قدرت علم و دانش است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار