مدير کل کميته امداد امام خمينی(ره) استان گفت: 1400 مددجوی کميته امداد از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبري از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، عباس اهرابی گفت: برای اجرای این پروژه بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل نهاد رهبری و وزارت رفاه پیش بینی شد.

وی سرانه هرانشعاب را 3 میلیون ریال برشمرد و افزود: صددرصد این مصوبه محقق شده و اعتبار پیش بینی شده 4 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که نیمی از آن از محل منابع نهاد رهبری و نیمی دیگر از محل منابع وزارت رفاه تأمین اعتبار شد.

اهرابی اظهار داشت: به بركت سفرمقام معظم رهبری به استان 410 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به نیازمندان استان اختصاص یافت .

وی گفت: این تسهیلات به منظور رفاه حال نیازمندان استان و حل مشکلات آنان اختصاص یافته که 10 مورد مصوبه جهت رسیدگی به وضعیت مددجویان پیش بینی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از اهدای 2 هزار و 800 سری لوازم منزل با سرانه 5 میلیون ریال ،احداث 3 مجتمع فرهنگی ورزشی و تجهیز وتوسعه مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان بجنورد، اهدای 200فقره جهیزیه، كمك به احداث وتعمیر 2 هزار و 100 باب واحد مسكونی،كمك به لوله كشی گاز هزار و 400 واحد مسكونی، پرداخت وام قرض الحسنه، پرداخت 14 میلیون ریال جهت كمك موردی به مددجویان وكمك به احداث یا خرید 600 واحد مسكونی شهری را از جمله مصوبات این سفر با برکت عنوان کرد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.