هدف سازمان منطقه آزاد اروند رونق اقتصاد و صنعت درآبادان و خرمشهر است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در نشست سازمان‌های مردم نهاد و بانوان کارآفرین که با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان برگزار شد گفت: شهر آبادان پیشینه دیرینه‌ای در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد و در زمان حاضر نیز یک دوران ویژه و یک مرحله گذر را طی می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت سه دهه از پجنگ تحمیلی هنوز این شهر را به‌عنوان یک شهر جنگ‌زده می‌بینیم،اثرات جنگ از روی آن برداشته نشده است و باید با تمام توان خود در جهت ایجاد تحول در این شهر بکاربست.

سید مرتضی نعمت زاده افزود: طبق رویکرد اصلی سازمان منطقه آزاد اروند توسعه اقتصاد، تجارت و صنعت است اما این سازمان بخش عمده‌ای از فعالیت خود را معطوف جبران عقب ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی کرده است.

وی همچنین موضوع اشتغال را از مهمترین مباحث بیان وتصریح کرد: بیکاری دلیل اصلی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در این شهر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نقش موثر بانوان در زمینه کارآفرینی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند به‌لحاظ تامین اعتبارات لازم و تسهیلات هیچ مشکلی ندارد و ابراز امیدواری کرد باحضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و افتتاح کانون بانوان کارآفرین شهرستان آبادان نقش مهمی در جهت بهبود وضعیت اشتغال بانوان منطقه داشته باشد.

انتهی پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.