کرمان؛

تدوین سند راهبردی و توسعه ریگان

فرماندار ریگان از تدوین سند راهبردی و توسعه شهرستان ریگان خبر داد و گفت: این سند به مدت دو سال تدوین وسپس اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ امام جمعه ریگان در جلسه برنامه راهبردی وسند توسعه شهرستان ریگان با تسلیت اربعین امام حسین ع گفت دشمن از نمایش مردم در اربعین امام حسین(ع) وحشت دارند .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی افزود: این نمایش وقدرت واتحادی که در بین مسلمین درپیاده رویی اربعین امام حسین (ع )می باشد ترس ووحشت در دل دشمنان انداخته است .

وی بیان داشت : پیاده رویی اربعین امام حسین (ع) اتحاد مسلمانان را نشان می دهد .

امام جمعه ریگان تصریح کرد : شهرستان ریگان یکی از شهرستانهایی است که ظرفیتهای مختلفی در زمینه اقتصادی دارد که این ظرفیتها باید شکوفا شوند .

فرماندار ریگان از تدوین سند راهبردی وسند توسعه شهرستان ریگان خبر داد واظهار داشت: این سند به مدت دو سال تدوین وسپس اجرایی خواهد شد .

امین باقری اظهار داشت تلاش زیادی برای این سند راهبری صورت گرفته است که هر گونه فعالیتی که در شهرستان از این پس انجام خواهد شد بر اساس این سند است.

وی بیان داشت: تمامی ادارات شهرستان همکاری لازم را جهت تدوین این سند داشته باشند تا هر چه سریعتر سند تنظیم گردد .

فرماندار ریگان گفت: در این سند بخش های مختلف گردشگری صنعت معدن کشاورزی بهداشت اموزشی راه مسکن و...دیده شده است .

باقری یادآور شد: با یک سند توسعه یافته وجذاب وزیبا شهری زیبا را برای ساکنین این منطقه ایجاد خواهیم کرد تا همه از ان بهره مند شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: تدوین ، سند ، توسعه ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.