سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: ‌ورزشگاهی با امکانات‌تر از تختی برای میزبانی از تیم‌ها در تهران وجود ندارد.

ایرانیان: بهتر از زمین تختی نداریمرحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس بیان کرد: به هر حال این بازی با تمام جذابیت‌ها و بار فنی به پایان رسید.

پرسپولیس در بازی مقابل نفت موقعیت‌های خطرناکی داشت و خدا را شکر که توانستیم با کسب حداقل نتیجه برابر تیم بزرگ پرسپولیس به بخشی از اهدافمان دست یابیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه تختی گفت: به هر حال باید قبول کنیم که این زمین نیاز به مرمت دارد و مسئولان ورزشگاه تختی قول ترمیم چمن را داده‌اند. تیم نفت فوتبالرا روی این زمین بازی می‌کند و مطمئنم اگر کیفیت چمن مطلوب باشد در روند نتیجه گیری ها تأثیر بیشتری دارد.

وی افزود: اما نکته‌ای که در میزبانی نفت تهران در ورزشگاه تختی وجود دارد این است که به دلیل محدودیت ورزشگاه‌هایی که قابلیت میزبانی مسابقات لیگ برتر را داشته باشند، باشگاه نفت ورزشگاهی بهتر از مجموعه دستگردی را برای میزبانی خود سراغ ندارد و اگر زمین این ورزشگاه مرمت شود سایر امکانات تختی در حد مناسبی است.

البته همانند فصل گذشته دیدارهای آسیایی نفت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ایرانیان درباره درگذشت هوادار پرسپولیس در دیدار مقابل نفت اظهار داشت: نکته تأسف بار این بازی همین درگذشت هوادار پرسپولیس بود. باید از طرف باشگاه نفت این اتفاق تلخ را به جامعه هواداران باشگاه پرسپولیس و خانواده آن مرحوم تسلیت بگویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره تعطیلی تمرینات زردپوشان پایتخت گفت: بنا به تشخیص کادر فنی، تمرینات نفت سه روز تعطیل است و دور جدید تمرینات از روز جمعه و بدون حضور ملی پوشانمان در تیم ملی امید پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی تمرینات آلویس نانگ و ایمان مبعلی با برنامه تمرینی که از علی رضا منصوریان دریافت کرده‌اند به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار