آیت الله حسینی قزوینی گفت: شبکه ولایت نزدیک به 5 هزار دقیقه برنامه تولید کرده است و به صورت مرتب از مسیر گزارش داده می‌شود.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مدیر شبکه جهانی ولایت در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین همایش بزرگ حسینی، اعلام وفاداری به امام حسین(ع) و ادای حق حضرت است، بنابراین این راهپیمایی اعلام وفاداری نسبت به امام بزرگوار است.

آیت الله حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت بیان کرد: در بین ائمه اطهار(ع) امام حسین(ع) دارای جایگاه ویژه‌ای است و تمام هستی خود را خالصانه برای احیای دین تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: نخستین فایده این پیاده‌روی و زیارت امام حسین(ع) اعلام وفاداری و ادا کردن حق امامت این امام بزرگوار بوده و نکته دوم خودسازی و رسیدن به فضائل بزرگ زیارت است.

وی افزود:شورای عالی سیاست‌گذاری شبکه در سال 91 تشکیل شد و اکنون گروه‌های علمی مانند شبکه مهدویت، شبهات، قرآن، ادیان و مذاهب، فرهنگ و ادب، خانواده و زنان، احکام، تقریب و مذاهب و نهج‌البلاغه در شبکه جهانی ولایت فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه بوی سیب برای اربعین تولید شده که از استادانی مانند حجج اسلام میرباقری، محمدی، نیکنام، شجاعی و حسینی قمی در این برنامه استفاده شده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: برنامه زنده‌ای از کربلا با عنوان محشر حسینی از شنبه هفته گذشته تا شب اربعین پخش می‌شود.

در پایان خاطرنشان کرد: این شبکه تنها شبکه ماهواره‌ای است که از هفته گذشته روزی دو ساعت برنامه از کنار حرم سیدالشهدا(ع) پخش می‌کند و برنامه‌های راهپیمایی نیز روزی دو ساعت پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.