رییس اداره راه و شهرسازی آوج گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها و موج سرما و نیز نزدیک شدن به زمان بازگشت زائران حرم حسینی، از مردم می خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛اسماعیل جعفری  افزود: پیش بینی می کنیم از فردا تا روز سه شنبه هفته آینده موج بازگشت زائران حرم حسینی آغاز شود که بیشتر تردد مسافران نیز از جاده های شهرستان آوج خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی ها تا اواخر هفته آینده، سه تیم عملیاتی راهداری به صورت شبانه روز در جاده های آوج مستقر می باشند تا در صورت نیاز به مسافران و در راه ماندگان خدمات امداد جاده ای ارایه نمایند.

جعفری در ادامه با اشاره به وجود سه گردنه آوج، آبگرم و سطان بلاغ در این شهرستان، اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی و دپوی ماسه و نمک در سطح راهها و گردنه ها، 25 دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری نیز در طول راهها برای خدمت رسانی و بازگشایی احتمالی معابر در نظر گرفته شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی آوج از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئن، به توصیه های عوامل راهدار مستقر در جاده ها عمل کرده و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز در این مسیر خوددارای کنند.

این مسوول تمامی راههای ارتباطی این شهرستان را آماده بازگشت زوار حسینی اعلام کرد و یادآور شد: از مسافران می خواهیم قبل از حرکت ضمن اطمینان داشتن به سلامت ایمنی خودرو خود، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، مواد غذایی و پوشاک گرم همراه داشته و در طول مسیر نیز رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل خود را به عمل آورند.

شهرستان آوج با مرکزیت شهر آوج در 120 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و دارای 106 کیلومتر بزرگراه، 19 کیلومتر راه اصلی و 709 کیلومتر راه روستایی می باشد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.