صدارتی: ورزشکاران بیشتر از حد امکانات تلاش می کنند

سرپرست اردوی کیش بانوان ملی پوش دو و میدانی گفت: دو و میدانی ایران نیاز به استعدادیابی و سرمایه گذاری دارد.

به گزارش خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم صدارتی، پیشکسوت دو و میدانی و سرپرست اردوی کیش بانوان ملی پوش، در مورد وضعیت حال حاضر ورزشکاران دو و میدانی گفت: صبح ها و بعد از ظهر ها و هر وعده 2 تا 3 ساعت تمرین داریم که شامل تمرینات پیست و ساحل می شود. این اردو تا 25 آذر ماه در جزیره کیش ادامه دارد.  
وی در مورد امکانات افزود: امکانات در حد خوبی ست. سوییت داریم و تغذیه هم روز به روز بهتر می شود. 

پیشکسوت دو و میدانی در مورد وضعیت این ورزش در ایران گفت: دو و میدانی ایران یک مسئله سهل و ممتنع است. این ورزش گذشته سختی را پشت سر گذاشته و بعد از انقلاب تلاش های زیادی در راستای رشد آن صورت گرفته است که افزایش مسافرت های برون مرزی از عوامل تایید کننده این قضیه است. 

ما در این ورزش نیاز به کشف استعداد داریم. نیاز است نیروهای تازه نفس و جدید جذب کنیم که این موضوع به بحث استعدادیابی بر می گردد. بانوان این ورزش امتیازات قابل توجهی در مسابقات داخل سالن آورده اند مثل مریم طوسی و سپیده توکلی که البته توکلی با وجود عضویت در تیم ملی در این اردو حضور ندارد. 

وی تصریح کرد: در کل تلاش های خوبی در این راستا صورت می گیرد و می توانم بگویم ورزشکاران ما بیش از حد امکاناتی که در اختیار دارند تلاش می کنند. باید سرمایه گذاری شود تا نیروهای جوان و مستعد برای این ورزش حفظ شوند. 

مریم صدارتی، پیشکسوت دو و میدانی و سرپرست اردوی کیش بانوان ملی پوش، در پایان در مورد وضعیت پیشکسوتان این ورزش گفت: امیدوارم فدراسیون نگاه جدیدی به پیشکسوت ها داشته باشد و این گروه حضور فعال در مسائل فدراسیون پیدا کنند و تسهیلات بیشتری برایشان در نظر گرفته شود. جوانانی که امروز در این ورزش فعالیت می کنند به جایگاه و نقش پیشکسوتان نگاه می کنند. اگر پیشکسوتان جایگاه مناسب و نقش موثری داشته باشند آن ها هم انگیزه می گیرند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار