شرکت مایکروسافت 60 کارمند رژیم صهیونیستی خود را اخراج کرد تا فناوری‌های استفاده شده در هدست هولولنز را از محققان رژیم صهیونیستی مخفی کند.

اخراج کارمندان رژیم صهیونیستی شرکت مایکروسافتبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت کارمندان قراردادی زیادی دارد که در دفتری به غیر از دفتر مرکزی این شرکت فعالیت می‌کنند. بر اساس ادعاهای یکی از کارمند رژیم صهیونیستی شرکت مایکروسافت، این شرکت 60 عدد از کارمندان اسرائیلی قراردادی خود را اخراج کرده است.

با توجه به منبع این گزارش مایکروسافت قصد دارد از فناوری‌های متفاوتی نسبت به فناوری‌های رژیم صهیونیستی برای تولید هدست واقعیت افزوده هولولنز استفاده کند. همچنین در نمونه‌های اولیه‌ی این هدست، میدان دید کاربرها بسیار محدود بود و مایکروسافت می‌خواهد میدان دید کاربرها را در نسخه‌ی نهایی افزایش دهد. به نظر می‌رسد علت اخراج کارمندان رژیم صهیونیستی این شرکت فناوری‌های به کار گرفته شده برای بهبود عملکرد نسخه نهایی هولولنز باشد.

نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهنده‌های هدست هولونز اوایل سال 2016 با قیمت 3 هزار دلار عرضه خواهد شد؛ اما تاریخ و قیمت نسخه‌ی نهایی هولولنز اعلام نشده است.
 
گفتنی است؛ به نسخه‌ای که قبل از عرضه‌ی نهایی یک محصول برای شرکت‌های دیگر فرستاده می‌شود تا با بررسی آن، محصولات خود را با کیفیت بالاتری تولید کنند، نسخه‌ی  توسعه‌دهنده‌ی یک محصول می‌گویند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



منبع: سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
60 عدد!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
60 عدد از کارمندان اسرائیلی