نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت اجرای پروژه اتصال جاده چرام به بنادر جنوبی را از برنامه های مهم دولت برای توسعه روستاهای گچساران ذکر کرد و گفت: با اجرای این طرح جاده اصفهان به بنادر جنوبی متصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامرضا تاج گردون افزود: اجرای طرح های رفاهی و اشتغالزایی مهمترین راهبرد دولت برای کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به این که امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های کانال های هدایت آب در مناطق روستایی گچساران اختصاص یافته تصریح کرد: تکمیل این پروژه نقش اثرگذاری در مدیریت منابع آب دارد.

تاج گردون با بیان اینکه شتاب بخشی به توسعه روستاها دستاورد مهم دولت یازدهم است ، تاکید کرد : توسعه راه های ارتباطی گام اول داشتن روستاهایی آباد است.

وی با یادآوری در حال اجرا بودن راه ارتباطی روستای دیل به شهر دوگنبدان افزود: تکمیل این پروژه 32 نقطه حادثه خیز در این منطقه را رفع می کند.

تاج گردون با بیان این که روستای دیل به عنوان یک منطقه هدف گردشگری از اهمیت خاصی برخوارد است بیان کرد: تکمیل این طرح نقش اثرگذاری در رونق گردشگری و رفاه حال مردم این منطقه دارد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح روستاهای دهستان بویراحمد گرمسیری و باباکلان را از بن بست ارتباطی خارج خواهد کرد.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمددارای 100 روستای دارای سکنه و 26 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: جاده ، بنادر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.