مسابقات بين المللی تنيس روی ميز فنلاند در بخش تيمی و انفرادی آغاز شد كه ايران با تركيب پوريا عمرانی و ميعاد لطفی در اين بازی ها حاضر است.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، اين رقابت ها در بخش تيمي كه شامل دو بازي انفرادی و دوبل بود ، شروع شد كه زوج پوريا عمرانی و ميعاد لطفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شدند . 

اين دو دور اول و دوم به ترتيب با نتيجه مشابه سه بر صفر نمايندگان لوگرامبورگ و بلغارستان شكست دادند و سپس در بازي سوم و به سختي 3 بر 2 از سد نمايندگان ايتاليا گذشتند تا توانستند به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كنند .

در اين مرحله تيم دو نفره پوريا عمراني و ميعاد لطفي براي رفتن به جمع 4 تيم برتر بازي ها در سد روس ها متوقف شدند . اين دو با شكست سه بر صفر از صعود بازماندند و حالا همه اميدها و بخت خود را در مسابقات انفرادي جستجو مي كنند كه از امروز قرار است شروع شود . 

پوريا عمرانی و ميعاد لطفی در مسابقات اخير قهرمانی آسيا در تايلند عضو تيم ملي بودند كه در مسابقات دو نفره به اتفاق يگديگر به رقابت با حريفان آسيايي رفته بودند . عمراني به تازگي دو باره با كسب مقام سوم مسابقات انتخابي تيم ملي مردان به عضويت تيم مسابقات جهاني مالزي در آمد ولي ميعاد لطفي بدليل عدم موفقيت در مسابقات دسته يك بخت حضور در مسابقات انتخابی تيم ملي را از دست داد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار