فرماندار ریگان گفت: وحدت بین شیعه وسنی باعث پیشرفت وابادانی در این شهرستان خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری در دیدار با امام جمعه اهل تسنن شهرستان ریگان افزود: وحدت شیعه وسنی در شهرستان ریگان الگویی برای پیشرفت توسعه همه جانبه در این شهرستان محروم می باشد .

امین باقری گفت: وحدتی که در بین براداران اهل تسنن و تشیع این شهرستان وجود دارد در استان الگو است .

وی گفت: در این شهرستان همه برای ما یکی هستند وخدماتی که در این شهرستان ارائه می شود برای همه یکی است که این لازمه وحدت است .

باقری تصریح کرد : مشکلاتی که در روستاهای اهل تسنن وجود دارد با پیگیریهای صورت گرفته به زودی مرتفع خواهند شد .

وی اظهار داشت :برنامه ها وفعالیتهای خوبی در شهرستان ریگان به زودی کلید خواهد خورد که یکی از این پروژه ها جاده ریگان جاسک می باشد که برای این جاده 14میلیارد تومان اختصاص یافته است .

فرماندار ریگان گفت: ایجاد اشغال در شهرستان ریگان یکی دیگر از برنامه های ما در این شهرستان می باشد که اشتغال های خرد در این شهرستان در دستور کار قرار دارد .

فرماندار ریگان افزود: با تخصیص اعتبار جهت مهار ریزگردها این شهرستان از هجوم گرد و غبار در امان خواهد شد .

باقری یادآور شد : ما به دنبال افزایش فرهنگ کار در این شهرستان هستیم تا بتوانیم قدمهای موثری را در این شهستان بر داریم .

وی خاطر نشان کرد: برادران اهل تسنن و تشیع با همدلی که دارند در زمینه توسعه و آبادانی شهرستان ریگان قدم هایی بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشیم.

فرماندار ریگان اظهار کرد: یکی از ضروریاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد مشارکت تمامی مردم در برنامه های توسعه شهرستان است

وی افزود: سرمایه گذارانی که در روستاهای شهرستان وجود دارند اعم از برادران اهل تسنن و تشیع نسبت به سرمایه گذاری در روستاهای این شهرستان اقدام کنند تا شاهد توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان باشیم.

در این دیدار مولوی محمد اسلام ملا زهی امام جمعه اهل تسنن به تعدادی از مشکلات اشاره کرد و فرماندار قول مساعدت در این زمینه داد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: پیشرف ، آبادانی ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.