در تمرين امروز استقلال پرويز مظلومی از منتشر شدن اخبار رختکن اين تيم در رسانه ها گلايه کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرينات تيم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازی از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی  پيگيری شد.

علی اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز آبی پوشان، منصور پور حيدری  و محمدرضا خرسندنيا در تمرين امروز غيبت داشتند.

هراير مگویان مدافع ارمنستانی و شماره 15 استقلال که روز گذشته پیراهن خود را به فرزاد مجیدی هدیه داده بود امروز این کار را مقابل عکاسان و خبرنگاران تکرار کرد.
 
در ابتدای تمرین پرویز مظلومی که چند روزی است با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می شود امور تاکتیکی را بر عهده می گیرد بازیکنان را دور هم جمع کرد. در این لحظه مظلومی متوجه شد که مجیدی در حال گرفتن عکس یادگاری در کنار مگویان است و به همین دلیل با صدای بلند گفت ( مجیدی زودتر بیا هميشه  در حاشیه هستی، شماره 15 هم شد شماره؟) در این لحظه مجیدی با خنده گفت (شماره، شماره خوبی نیست ولی کارش خیلی درست است).

سرمربي استقلال پس از  جمع کردن بازیکنان و کادر فنی درباره برنامه های این تیم قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کرد و  حدود 15 دقيقه با گلایه نسبت به اعضای تیمش بيان کرد:حرف هاي ديروز من در رختکن بلافاصله به بيرون درز پيدا کرد.چرا بايد اخبار تيم به سرعت در رسانه ها منتشر شود؟ 

سیدمهدی رحمتی بعد از چند روز غیبت و حضور در کلینیک استقلال امروز به تمرینات برگشت.

کاپيتان استقلال پس با سرمربی اين تيم صحبت کرد. 

هراير مگويان و امين حاج محمدي به دويدن دور زمين پرداختند.

رنگ لباس حنيف عمران زاده با ساير بازيکنان استقلال تفاوت داشت.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چرا لباس هایت به این حال و روز افتاده گفت: درب ماشین لباسشویی قفل شده بود و با زور لباسها را وسط شستن از ماشین درآوردم. به همین دلیل آنها سفیدک زده است!

در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداختند سپس با پریدن از روی موانع کار هوازی انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان در قالب گروه های چندنفره کار تاکتیکی کردند و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتد.

در زمان فوتبال درون تيمي مجيد صالح با فريادي بلند از بازيکنان خواست تا در حفظ توپ در هنگام حمله با تمرکز بيشتري کار کنند.فريادي که تا چند دقيقه کادر فني و بازيکنان استقلال را به سکوت فرو برد.

از تمرین امروز استقلال استقبال خوبی نشده بود و تنها پنج هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. آن ها درباره نقل و انتقلات آبی پوشان در نيم فصل صحبت می کردند. 

در صورتی که هوای فردای شهر تهران مساعد باشد، تمرین استقلال در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی و در غیر این صورت در کمپ باشگاه و از ساعت 12:30 برگزار خواهد شد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار