مدیر کل بهزیستی کرمان در جلسه ای از زهرا نعمتی ورزشکار کرمانی که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و افتخارات زیادی برای ایران اسلامی شده است تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی استان ،در این نشست دکتر صادق زاده با بیان اینکه افتخارات کسب شده توسط این بانوی کرمانی در تاریخ ورزش ایران و شاید بتوان گفت جهان بی نظیر بوده است اظهار داشت : واقعیت دنیای ورزش حرفه ای این است که تا یک زمان محدودی که جسم و سن اجازه می دهد افراد می توانند در عرصه های بین المللی افتخار آفرین باشند.

وی از خانم نعمتی خواست تا با تربیت ورزشکاران توانمند و علاقمندی که در استان وجود دارد سکوی افتخار آفرینی خود را همچنان به نام کرمانی ها ثبت نماید.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه بهزیستی برای انجام فعالیتهای ورزشی و اجتماعی ایشان در استان کرمان و شناسایی و معلولین در عرصه های مختلف استقبال و اعلام حمایت می کند، افزود : وجود افراد موفقی چون زهرا نعمتی می تواند برای حضور معلولین در جامعه و شناخت استعداد های افرادی که گمان می کنند معلولیت پایان انجام فعالیتهای اجتماعی است ،بسیار موثر می باشد.

دکتر صادق زاده همچنین در خصوص ثبت خاطرات ،تجربیان حرفه ای و آنچه را که می تواند برای آیندگان در زمینه فعالیتهای ایشان موثر باشد اعلام آمادگی نمود و گفت : در صورت اعلام آمادگی ایشان آماده فراهم نمودن شرایط لازم برای هر همکاری و مشاوره گرفتن از ایشان با هدف توانمندسازی معلولین و پیگیری امورمربوط به معلولین در سطح استان و کشورمی باشیم .

در ادامه این مراسم زهرا نعمتی بانوی کرمانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده است نیز گفت : همواره ا زاینکه می بینم دوستانی در استان دارم که از من حمایت می کنند بسیار خوشحالم و آماده هرگونه همکاری با بهزیستی و استان خود برای یاری رساندن به دیگر معلولین و همنوعان خود می باشم .

گفتنی است در ادامه این نشست ضمن تقدیر از زهرا نعمتی از رهام شهابی همسر ایشان نیز به واسطه موفقیتهای ایشان در عرصه های ورزش و حمایتهای ایشان در موفقیتها ی زهرا نعمتی تجلیل شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.