اولين تويوتا لندکروز 2016 وارد منطقه آزاد اروند شد. کمپاني تويوتا در جديدترين مدل لندکروز تغييراتي در اين خودروي محبوب ايجاد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تغييرات تويوتا لندکروز 2016 را مي توان در تزئينات داخلي خودرو به خصوص قسمت عقب، تغييرا چراغ جلو و ترکيب بندي عقب خودرو مشاهده کرد.

قسمت جلوي اين خودرو طراحي کاملا جديدي دارد که شامل مجموعه چراغ هاي جلوي نوين، جلوپنجره بال شکل بزرگ تر و سپري جديد با مجموعه چراغ هاي مه شکن بازطراحي شده است.

ورود اولین تویوتا لندکروز به منطقه آزاد اروند+تصاویر

چراغ هاي جلوي جديد اين خودرو داراي ساختار LED و هم چنين LEDهاي ديد در روز خواهند بود.

نماي عقب اين خودرو کمترين تغييرات را تجربه کرده است. چراغهاي عقب با همان نماي قبلي بوده با اين تفاوت که چراغهاي عقب مجهز به LED شده است.

با ورود به کابين اين خودرو مشخص است که تغييرات خاصي در آن انجام شده است.داخل کابين از بالشتک‌هاي نرم‌تر بر روي تمامي صندلي‌ها استفاده شده و همچنين ضخامت برخي قطعات بکار رفته در داخل کابين هم نسبت به قبل بيشتر شده است.

ورود اولین تویوتا لندکروز به منطقه آزاد اروند+تصاویر

از ديگر امکانات داخلي کابين هم مي‌توان به يک صفحه نمايشگر 4.2 اينچي TFT چند رسانه‌اي در کنسول مرکزي و يک صفحه نمايشگر بزرگ 9 اينچي به جاي 8 اينچي مدل اصلي براي سيستم سرگرمي سرنشينان عقب، شارژر بي‌سيم با خروجي 12 ولتي و... اشاره کرد.

موتور 8 سليندر اين خودرو که 5.7 ليتري است، 381 اسب بخار قدرت دارد و با گيربکس 8 دنده که براي اين خودرو تعبيه شده، مشکل شتاب پايين آن نيز در مدل هاي قديمي رفع شده است.

منبع:عصر ایران

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.