مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور گفت: از مسئولان استان اردبیل انتظار داریم فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی طرح اولویت‌دار و در خط مقدم توجه مسئولان استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ جعفر آهنگران امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان دولتی و بخش خصوصی در مورد آغاز به کار فعالیت منطقه ویژه اقتصادی نمین در اردبیل افزود: بسیاری از زیرساخت‌های اولیه و ساختار مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی نمین مهیا شده و در این زمینه با مشکلی خاص مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان مجری این طرح با همراهی ناظر گمرک در استان باید اقدام به فنس‌کشی و حصارکشی 200 هکتار در فاز اول کنند، گفت: ‌گمرک با تیپ کشوری می‌تواند مجموعه خدماتی خود را در این منطقه ویژه اقتصادی فعال کند.


مشاور هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور رکن اساسی در موفقیت مجموعه‌های اقتصادی را مربوط به مدیریت قوی و توانمند دانست و افزود:‌ هیچ طرح اقتصادی بدون مدیریت مجرب و کارآمد به موفقیت نمی‌رسد و ضرورت دارد مدیر این مجموعه نیز با بهره‌گیری از تجارب مدیریت مناطق دیگر و الگو قرار دادن این موفقیت‌ها با عزمی راسخ در طرحهای بزرگ اقتصادی و اجرایی ورود پیدا کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.