جریان دانشجویی در آن زمان یکسری ویژگی هایی داشت که امروزه نیز این ویژگی ها بسیار مهم است و باید آن را بشناسیم اینکه کجا بودیم کجا هستیم و به کجا میرویم.

به گزارش ابتکار و تشکل توسعه و اعتدالگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رییس سازمان حفاظت ازمحیط زیست ایران درحضور دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به حادثه ۱۶آذر ۵۶گفت: جریان دانشجویی در آن زمان یکسری ویژگی هایی داشت که امروزه نیز این ویژگی ها بسیار مهم است و باید آن را بشناسیم اینکه کجا بودیم کجا هستیم و به کجا میرویم.

ابتکار افزود: موقعیت شناسی بسیارمهم است.وجریان داشجویی در آن سال های بعدازکودتای ۲۸ مردادکه سال های حضور بسیار‍‍ پررنگ نیروهای آمریکایی برای تعیین سرنوشت ایران و دخالت در امور آن بود  سال های آگاهی و احساس مسؤلیت  در جریان جنبش دانشجویی بود.

که باآفت بی خیالی مبازه کردند و انقلاب اسلامی با تبلور دانشجویی به وجودآمد.

ابتکار دوران داشجویی را دوران تفکر دانست و افزود جنبش دانشجویی باید از این فرصت برای تقویت بینش و نگرش و پایه های اعتقادی استفاده کند.

برای دانشجویان باید یک فضای نقد وگفتگو و تعامل با جناهای سیاسی شکل گیرد تا دانشجویان در یک فضای سالم مسایل را بشنوند و بهترین ها را انتخاب کنند.

ابتکار همچنین در مورد محیط زیست گفت: ما برای بهبود شرایط محیط زیست کشور در تلاش هستیم تا آینده ی جوانان این میهن را به خوبی رقم بزنیم و شما جوانان در این راه می توانید بسیار کمک کننده باشید.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.