رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 28 بهمن تا 2 اسفندماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان آسیا در سال 2016 به دلیل برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در قاره کهن، زودتر برگزار می شود و این رقابت ها جزء مسابقات کسب سهمیه المپیک محسوب نمی شود.
 
همچنین رقابت گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 29 اسفند و اول فروردین ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود که تیم های ایران باید برای کسب سهمیه در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد و در اوزان 59، 66 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی در این رقابت ها حضور یابند.
 
اعزام تیم کشتی بانوان آلیش ایران به تورنمنت بلاروس

تیم آلیش بانوان ایران برای شرکت در تورنمنت بین المللی راهی مینسک بلاروس می شود .همزمان با این تورنمنت بین المللی یک اردوی آموزشی نیز با حضور بانوان آلیش کار از چند کشور دنیا در بلاروس برگزار می شود.
 
این اردوی آموزشی و مسابقات بین المللی با حضور شش بانونی آلیش کار ایرانی روزهای 23 تا 30 آذرماه برگزار خواهد شد.

قم کاندیدای رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره)

قم کاندیدای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) است.این رقابت ها روزهای 13 و 14 اسفندماه سال جاری در رشته های آزاد و فرنگی در رده ی سنی نوجوانان برگزار می شود و شهر قم که چندین دوره میزبانی این مسابقات بوده است کاندیدای اصلی میزبانی جام یادگار امام (ره) در سال جاری است.

آغاز دومین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی از روز 26 آذر ماه
 
چهار تیم از کشورمان می توانند در دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان حضور داشته باشند.سه تیم اول رقابت های لیگ برتر سال جاری به همراه یک تیم کاملا بومی از استان میزبان (در صورتی که مسابقات خارج از تهران برگزار شود) می توانند در دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شرکت کنند.
 
تیم های بیمه رازی، سینا صنعت ایذه و پدیده دوکوهه اندیمشک تیم های اول تا سوم دو مرحله لیگ برتر کشتی فرنگی هستند.
 
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار