بجنورد؛

توزیع هزار پوستر دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف

هزار پوستر دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف ویژه کاروان های پیاده به مقصد حرم رضوی و شهادت امام هشتم (علیه السلام) در استان های سمنان، مازندران، گلستان و نیز سه خراسان شمالی، رضوی و جنوبی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه این سوگواره برای دومین سال پیاپی به همت خراسان شمالی و با همکاری استان های مازندران، گلستان، سمنان و نیز دو استان خراسان رضوی و جنوبی برگزار می شود، افزود: فراخوان این سوگواره در رشته های عکاسی، خاطره نویسی، طراحی پوستر و دلنوشته با موضوع کاروان های پیاده از مسجد تا بارگاه منور حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تدوین و برنامه ریزی شده است.

هاشم شیرازیان مسابقه عکاسی این سوگواره را شامل دو گروه عکاسی حرفه ای و آماتور با موبایل اعلام کرد و افزود : در رشته عکاسی همچنین بخش ویژه نیز در نظر گرفته شده که با موضوع نماز اول وقت در بین کاروان پیاده با توجه به حدیث امام رضا (علیه السلام) "همواره نماز را در اول وقت بجای آورید" برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته در دو رده سنی نوجوانان ۱۵- ۲۶سال و ۲۶ سال به بالا برگزار می شود.

شیرازیان مهلت ارسال آثار به این سوگواره را 8 دی ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در سوگواره فوق می توانند آثار خود را با موضوع کاروان پیاده از مسجد تا حرم منور رضوی(حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به دبیرخانه جشنواره در بجنورد ارسال نمایند.

وی در تکمیل این خبر گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 05832237327 و 05832237402 تماس بگیرند و نیز برای مشاهده و دسترسی به فرخوان این سوگواره به آدرس اینترنتی  http://www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.