مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت : 10 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون به 88 نفراز مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ اسدی اظهار کرد: این میزان تسهیلات در راستای اشتغال مددجویان از محل اعتبارات بانکی و اعتبارات تخصصی کمیته امدادامام خمینی (ره) به صورت قرض الحسنه و در قالب وام های اشتغال به 88 نفر از مددجویان آموزش دیده و جویای کار تحت حمایت در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی پرداخت شده است .

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 9 جلسه مختلف در راستای اشتغال مددجویان با مدیران دستگاه ها وبانک های عامل برگزار شده که به علت تعامل خوب بین مسوولان موجب شده زمینه اشتغال بیش از 70 نفر از مددجویان جوان و جویای کار تحت پوشش به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کارگاه کفش ارجی و کارگاه تولید پوشاک که از طریق بخش خصوصی در شهرستان دورود دایر شده فراهم گردد.

مدیر کمیته امداد با مثبت ارزیابی کردن طرح های خودکفایی و اشتغال های ایجاد شده توسط مددجویان تحت حمایت افزود : ایجاد اشتغال های خانگی و شغل های کوچک ظرفیت ارزشمندی در راستای رفع مشکل بیکاری و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به ویژه مددجویان این نهاد داشته است.

اسدی گفت: پس از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بازدید های متوالی از طرح های ایجاد شده در دستور کار کارشناس و ناظر فنی خودکفایی به صورت دوره ای قرار می گیرد تا نکات آموزشی لازم را به مجریان طرح های ایجاد شده متذکر شوند و این امر در پایدار سازی طرح ها و افزایش بهروری تولیدات آنها بسیار موثر خواهد بود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.