مدیرامورسینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان از مجوز چهار شرکت خدمات غیرسینمایی(فیلم سازی) و دو آموزشگاه آزاد سینمایی از ابتدای سال در استان خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ابوالحسن حیدری گفت: شرکت خدمات غیرسینمایی "رویانگارفردا" به مدیرمسئولی مهدی ریحانی، "تصویرگران فرح بخش دوین" به مدیرمسئولی رسول فرح بخش و "سیماپردازان" به مدیرمسئولی علی رحیمی از بجنورد و شرکت خدمات غیرسینمایی "آریامن" به مدیرمسئولی رضا جعفری از گرمه از جمله مجوزهای صادر شده در سال جاری هستند.

وی افزود: مجوز فعالیت دو آموزشگاه آزاد سینمایی "اورانوس" به مدیرمسئولی داریوش اورانوس بخت از بجنورد و "منصوری" به مدیرمسئولی مرتضی صفا منصوری از اسفراین صادر شد.

حیدری گفت: تولید فیلم‌های کوتاه، تدوین، عکاسی، ساخت فیلم‌های ویدئویی در زمینهٔ مستند، آموزشی، داستانی از جمله تولیدات این شرکت‌ها هستند.

وی افزود:در حال حاضر در خراسان شمالی ٩ شرکت فیلم سازی در شهرستان های جاجرم، گرمه، شیروان و بجنورد و ٩ آموزشگاه آزاد سینمایی درشهرستان های فاروج، اسفراین، شیروان، بجنورد، جاجرم و مانه و سملقان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.