معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان، از اجرای طرح امداد و نجات زمستانی از فردا در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اشرفی با اشاره به اینکه در این طرح تمامی پایگاه های امداد و نجات فعال هستند، افزود: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان همدان از 16 آذر آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کلیه پایگاه های امداد و نجات ثابت و سیار تا پایان موعد مقرر به طور ویژه در محورهای برف گیر فعالیت می کنند.گفت در محورهای برف خیز و یخ زده نیروهای امداد و نجات تجهیزات درمانی، تغذیه و استراحت را برای درماندگان فراهم می کند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان اظهار داشت: علاوه بر سه پایگاه پشتیبان ، 12 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار با 106 نفر از نجاتگران در این طرح خدمات رسانی می کنند.

اشرفی خاطرنشان کرد: طرح امداد زمستانی با به‌کارگیری دستگاه آمبولانس، خودروی نجات، خودرو عملیاتی، خودروی پشتیبانی و تجهیزات‌کامل امداد و نجات به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه همه ساله با آغاز فصل سرد امدادرسانی عملیاتی می شود، گفت: امدادگران برای‌مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آماده می‌شوند و اقلام زیستی ‌و غذایی در انبارهای جمعیت‌هلال احمر استان ذخیره شده تا در موقع ضرورت از جمله بارش برف و یخ زدگی و کولاک استفاده شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.