در دو عملیات جداگانه، دو قاچاقچی چوب دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: یکی از این قاچاقچیان در ساعت 23 در منطقه کنس‌کوه با اره موتوری مشغول قطع و تبدیل بود که به همت یگان حفاظت منابع طبیعی دستگیر شد.

قدرت الله کریمی افزود: فرد مذکور 23 اصله چوب درخت افرا را در مجموع با حجم 774/0 متر مکعب قطع کرده بود.

وی تاکید کرد: در همین منطقه و در ساعت 22 یک قاچاقچی دیگر که شش اصله توسکا را قطع و 15 کاتین تهیه کرده بود نیز دستگیر شد.

به گفته وی، یک قاچاقچی نیز در جنگل سفیدآب در حال قاچاق 16 اصله گرده‌کاتین بود که ماموران یگان حفاظت چوب‌های مذکور را به واحد منابع طبیعی نشتارود منتقل کردند و عامل آن نیز شناسایی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد از مردم خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب، در هر ساعت از شبانه‌روز، موضوع را با شماره تلفن رایگان و کشوری 1504 به اطلاع یگان حفاظت منابع طبیعی برسانند.

سرهنگ مهدی عسکری، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، از ابتدای سال تا کنون با انجام گشت‌های شبانه‌روزی و استقرار اکیپ‌های بازرسی در نقاط جرم‌خیز، 58 قاچاقچی چوب دستگیر شده‌اند و این روند با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، چوب ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.