دارنده مدال برنز مسابقات گرندپری مکزیک گفت: با وجود بیماری که داشتم به مدال رسیدم و خدا را شکر می کنم که دست خالی به ایران بازنمی گردم.

مسعود حجی زواره پس از کسب مدال برنز مرحله نهایی مسابقات گرندپری در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اعلام کرد: با وجود سرماخوردگی که داشتم اما تمام تلاشم را کردم تا به مدال بهتری دست پیدا کنم.اما برای همین مدال هم با توجه به شرایط بیماری ام با تمام توان جنگیدم به طوری که در پایان بازی همه شاهد بودند که از نفس افتادم. به طور حتم اگر بیمار نبودم به مدال خوشرنگتری می رسیدم اما خدا را شکر که دست خالی نماندم.

وی با اشاره به دیدارش با «ارون کوک» از مولداوی گفت: داوران ابتدا سه امتیاز به من دادند اما با توجه به اینکه حریفم اهل مکزیک (کشور میزبان) بود، ناگهان تصمیم شان را تغییر دادند. نمی خواهم بهانه بیاورم اما قضاوت منصفانه ای نبود. حتی مشت حریف هم ابه هیچ عنوان به من برخورد نکرد.

حجی زواره ادامه داد: شرمنده مسئولین فدراسیون، کادر فنی و مردم شدم اما با وجود بیماری که داشتم برای برنز با نماینده روسیه جنگیدم و همه شاهد تلاش من در سالن بودند. با وجود همه این شرایط بازهم خدا را شکر می کنم که دست خالی به ایران برنگشتم تا بیشتر از این شرمنده مردم نشوم . در حال حاضر نیاز به استراحت دارم چون فشار تمرینات و فشار روانی مسابقات هر آدمی را از پای در می آورد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار